30 yıllık deneyimiyle ve üretim gücüyle, Depo Raf Sistemleri ve Mağaza Market ekipmanları lider üreticilerinden MADOSAN, yurtiçi “Satış ve Pazarlama Değerlendirme Toplantısı”nı 09 Mart tarihinde gerçekleştirdi. 2016 yılı 2. çeyrek satış ve pazarlama faaliyetleri ile beraber hedeflerinin değerlendirildiği toplantıda; Yönetim Kurulu, Satış&Pazarlama Müdürü ve Fabrika Müdürü, uzman satış kadrosuyla bir araya geldi.
Toplantıda; Müşteri hizmetleri yönetimi, müşteri memnuniyet değerlendirilmesi gibi konular görüşülürken, hedefler de gündeme alındı. MADOSAN, 2016 yılında hedeflediği yurtiçi satış grafiğindeki yükselen çizgisini devam ettirip sürdürülebilir başarı sağlamak istiyor. Müşteri beklentilerine, kaliteye ve satış sonrası hizmetlere önem veren ve müşterileriyle beraber karşılıklı güven içerisinde satış sistemini sürdüren MADOSAN; Ağır yük rafları, hafif yük rafları, mağaza ve market rafları üretimi hedefleri ve stratejik pazarlama iletişimi hedeflerini, hedef müşteri ihtiyaçlarına göre geliştirecek. Sektördeki marka konumlandırmasını lider ve güçlü marka imajıyla arttıran MADOSAN, satış ve pazarlama faaliyet alanlarında müşteri, bayi, proje kanallarında vizyoner, eğitimli, profesyonel çalışanlarıyla beraber kalitede ve müşteri memnuniyetinde sürekliliği hedefliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder